Rozwiązania Digital Signage

Digital signage to nie jednorazowy zakup, a długoterminowa współpraca. Dlatego, oprócz bieżącej oferty firmy, ważna jest jej historia, pozycja na rynku, filozofia działania, stablilność oferty i zdolność dotrzymywania zobowiązań w dłużej perspektywie czasowej.

Rzetelność i uczciwość leżą u podstaw filozofii firmy i nas samych. Każdego, kto chce zacząć z nami współpracę, postrzegamy jako partnera, który udziela nam kredytu zaufania. Czujemy się zobowiązani do zaproponowania tylko takich rozwiązań, które dobrze odpowiadają jego potrzebom i mają najlepszy stosunek jakości do ceny. Aby to rzetelnie zrobić cały czas zwiększamy swoje kompetencje, rozwijamy ofertę i optymalizujemy działanie.

zobacz dane kontaktowe

Onyx Sp. z o. o.
ul. Kurhan 12J
02-203 Warszawa
tel: +48 572 400 000
e-mail: biuro@onyx.pl

W braży digital signage skala działania ma znaczenie. Ekrany działające w oparciu o nasze rozwiązania można już liczyć w tysiącach sztuk, dzięki czemu nasza oferta może być bardzo konkurencyjna. Bardzo dobrze amortyzują nam się koszty stałe biura, prac rozwojowych czy serwisu. Mamy też silną pozycję przetargową podczas dokonywania zakupów.

System bazuje na autorskim oprogramowaniu, które konsekwentnie rozwijamy od wielu lat. Wprowadzamy funkcjonalności, które rzeczywiście potrzebują nasi klienci, zwracając szczególną uwagę na to, aby było łatwe w obsłudze i przejrzyste. Daje nam to niezależność projektową, sprzętową i pozwala uzyskać przewagę konkurencyjną nad rozwiązaniami opartymi o oprogramowanie oferowane przez producentów sprzętu.

Posiadamy własne magazyny w których staramy się utrzymywać wysokie stany magazynowe. Dzięki temu większość zamówień jesteśmy w stanie zrealizować od ręki. Poprawia to też zdolność do obsługi serwisowej dotychczasowych klientów, a zamawianie sprzętu na pełne ciężarówki pozwala nam na uzyskanie najlepszych cen zakupu i transportu.

Zobacz też nasze ostatnie posty na: Facebooku i Instagramie